Algemene Voorwaarden

Algemene voorwaarden 4SYS (International Brands Group B.V.)


BTW NUMMER: NL858138001B01
Kamer van Koophandel: 70093539
 
E-mail ons voor service of andere vragen (info@4sysfootwear.com)
E-mail ons als je onze producten wilt verkopen (info@4sysfootwear.com)
Telefoon: +31 (0) 20 2259 080

1. Algemeen

De algemene voorwaarden van 4SYS zijn van toepassing op alle aanbiedingen, producten, bestellingen, overeenkomsten en leveringen van 4SYS. Als je een artikel bestelt, ga je akkoord met deze algemene voorwaarden. Lees ze zorgvuldig door voordat je een bestelling plaatst. Heb je vragen over deze voorwaarden, neem dan contact op met 4SYS via S via info@4sysfootwear.com.

2. Overeenkomst en bestelling

2.1 De overeenkomst is bindend op het moment dat je een bestelling plaatst. 4SYS verwerkt de bestelling zodra de betaling is ontvangen. Tot dat moment is 4SYS de eigenaar van de producten.

2.2 Zodra je bestelling verwerkt is, ontvang je per e-mail een bevestiging dat de betaling geaccepteerd is en een e-mail met de details van je bestelling.

2.3 Soms kan er informatie op de site staan met typefouten, onnauwkeurigheden of weglatingen met betrekking tot productbeschrijvingen, prijzen en beschikbaarheid. Wij behouden ons het recht voor dergelijke fouten, onnauwkeurigheden of weglatingen te corrigeren en informatie op elk moment te wijzigen of actualiseren zonder voorafgaande kennisgeving (ook nadat je je bestelling hebt geplaatst).

2.4 Een order kan slechts binnen 30 minuten na het maken van de order worden aangepast. Na 30 minuten wordt de order verwerkt door onze fulfilment partij en dit proces kan dan niet meer worden gestopt. Dat betektn dat d eorder word bezorgd op het opgegeven adres. Eventuele (verzend)kosten voor het te laat wijzigen kunnen niet worden vergoed. 

3. Betaalmethoden

3.1 Je kunt kiezen uit verschillende beveiligde betaalmethodes: Creditcard (VISA, Mastercard, AMEX), PayPal, iDEAL, Bancontact, Google Pay, Apple Pay en Shop Pay. Wij kunnen naar eigen inzicht betaalmethodes toevoegen of schrappen.

3.2 Hoewel onze websites zorgvuldig zijn samengesteld, is het mogelijk dat de prijsinformatie op onze websites fouten bevat. Wij behouden ons het recht voor je aankoop te annuleren in geval van duidelijke fouten.

3.3 Alle productprijzen zijn inclusief btw en exclusief verzendkosten.

3.4 Creditcardgegevens, zoals kaartnummer, vervaldatum enz., worden automatisch via een versleuteld en beveiligd systeem naar de betaalprovider verzonden; de volledige creditcardgegevens zijn niet zichtbaar voor 4SYS. Als je betaalt met Visa of Mastercard is er extra bescherming via speciale verificatiemethodes (Verified by Visa of Mastercard Secure Code).

4. Levering

4.1 Bestellingen die vóór 18.00 uur op een werkdag worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden. Kijk op de pagina Verzending en Retourneren voor de verwachte leveringstijden. Wij kunnen nooit aansprakelijk worden gesteld als we je pakket niet binnen de verwachte levertermijn leveren.


4.2 Mocht je per ongeluk een verkeerd leveringsadres hebben ingevuld, de verkeerde leveringsoptie hebben gekozen of niet thuis zijn geweest toen de koeriersdienst het pakket kwam afleveren – met extra kosten als gevolg – dan is 4SYS niet verantwoordelijk voor de extra verzendkosten.

4.3 Wij sturen je bestelling altijd zo snel mogelijk nadat de betaling is bevestigd. 4SYS streeft er altijd naar je bestelling binnen de verwachte leveringstermijn te bezorgen. Indien dit om enige reden niet mogelijk is (bijvoorbeeld als het artikel tijdelijk niet op voorraad is of de koerier stopt) dan laten we je dat onmiddellijk weten. Dit kan geen reden zijn om een claim in te dienen.

4.4 Tot het moment van levering is 4SYS verantwoordelijk voor de bestelling. Na levering wordt de verantwoordelijkheid aan de klant overgedragen.

4.5 Let op: de hierboven genoemde leveringstijden zijn de verwachte leveringstijden. Indien de bestelling niet binnen de verwachte termijn wordt geleverd, is het niet mogelijk een claim in te dienen. Wij zullen altijd al het mogelijke doen om ervoor te zorgen dat je bestelling op tijd aankomt.

4.6 Eventuele invoerheffingen voor klanten buiten de EU komen voor rekening van de klant. De hoogte van invoerheffingen hangt af van het land waar je bestelling wordt geleverd. Zorg dat je weet welke extra bedragen moeten worden betaald. Je zult waarschijnlijk vooraf of bij levering aan de vervoerder moeten betalen.

5. Bedenktijd

5.1 Wij zien graag dat onze klanten blij zijn met hun aankoop. Wij raden je aan de kwaliteit en het aantal producten binnen dertig (30) werkdagen te controleren. Is er iets mis, stuur dan een e-mail naar info@4sysfootwear.com. Als 4SYS verantwoordelijk is voor de levering van een gebrekkig of verkeerd product, verstrekken wij je kosteloos een retourlabel. De extra verzendkosten komen dan voor rekening van 4SYS.

6. Retouren & Ruilen

6.1 Je kunt je bestelling binnen dertig (30) dagen retourneren. In dat geval betalen we je aankoopbedrag binnen veertien (14) werkdagen terug. Je kunt je bestelling retourneren aan:

Salesupply (tav 4SYS)
Sourethweg 5e
6422 PC Heerlen
Nederland

Zorg ervoor dat het retourformulier met uw naam, ordernummer, en reden van terugkeer vermeldt, samen met je IBAN-nummer (zie ook onze Shipping & Returns pagina).

6.2 Een artikel dat met korting is gekocht (in de uitverkoop) kan niet worden geruild of geretourneerd.

6.3 Een artikel kan alleen worden geretourneerd als het:

  • onbeschadigd is;
  • niet gedragen en/of gebruikt is (schoenen mag je alleen binnen proberen. Je mag schoen niet buiten proberen. Als je ze buiten hebt gedragen, laat dat direct zichtbare sporen achter);
  • In de originele verpakking zit.

4SYS behoudt het recht om geretourneerde artikelen te weigeren.

6.4 Als je een artikel wilt ruilen, kun je de oorspronkelijke bestelling retourneren (zie artikel 6.1) en het juiste product op onze website bestellen. Wij betalen het aankoopbedrag terug, zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen.

6.5 De kosten en verantwoordelijkheid van de retourzending zijn voor rekening van de klant. Zorg dat je na retournering van een artikel de track & trace-code bewaart, zodat je weet wanneer de goederen in ons magazijn zijn aangekomen

6.6 Als de goederen gebruikt, gedragen, beschadigd of niet compleet zijn, behouden wij ons het recht voot geretourneerde artikelen te weigeren.

6.7 Terugbetalingen vinden plaats binnen veertien (14) werkdagen na ontvangst en controle.

7. Garantie

7.1 Na de bestelling verleent 4SYS 6 maanden garantie op de kwaliteit van het product. Ben je niet tevreden over de kwaliteit van het product, stuur ons dan een e-mail via info@4sysfootwear.com met foto's van de artikelen.

7.2 4SYS zal een passend alternatief voorstellen. Wij zullen besluiten of we het artikel repareren of vervangen, of je aankoopbedrag terugbetalen.

7.3 Eventuele terugbetaling vindt plaats binnen veertien (14) werkdagen na controle van het artikel.

7.4 Reparatie of vervanging van het artikel kan tot veertien (14) werkdagen duren.

7.5 De garantie geldt niet indien het product gebreken vertoont die zijn veroorzaakt door ondeugdelijk gebruik, of als jij of anderen het hebben veranderd of hebben geprobeerd het te veranderen, of als het gebruikt is op een manier waarvoor het niet bedoeld is..

8. Winkelaankopen

Indien u uw 4SYS product heeft gekocht in een winkel, dan dient u met klachten, retouren en andere vragen omtrent de aankoop terug te gaan naar de winkel. Wij kunnen slechts inhoudelijke productvragen beantwoorden. De verantwoordelijkheid voor de verkoop (en daarmee de klanten en retouren) ligt echter bij de verkopende partij, in dit geval de winkel.

9. Copyright

Alle door 4SYS gebruikte foto's en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd. Zonder onze schriftelijke toestemming is het niet toegestaan foto's en afbeeldingen te reproduceren of publiekelijk te gebruiken

10. Geschillen

Op alle rechtsverhoudingen is uitsluitend Nederlands recht van toepassing en de Rechtbank Amsterdam is bevoegd.


Deze Voorwaarden zijn voor het laatst bijgewerkt en van kracht geworden op 2021/10/11